you are EGGS_TRA special....gemaakt voor kreatrends

 Vandaag heb ik voor jullie deze creatie .
Bij de nieuwe mallen van Marianne Design zitten leuke shakables snijmallen.
En de super leuke bunnies.


Het schudgedeelte heb ik 6 keer uit wit gestanst door een 
smalle rand uit te stansen net zo als de lila rand op het ei.
Deze op elkaar geplakt .
Het is gewoon een beetje spelen met de ei vorm.
Voor op de kaart heb ik een doosje gedaan.
De maten daarvan zijn 16,8 cm x 6 cm.
Deze heb ik op de korte kant gerild op 2cm en op 4 cm.
en op de lange kant  op 2 cm aan weerskanten.
Dan inknippen en een bakje er van vouwen.
Als je het niet snapt laat het dan even weten .
In het bakje heb ik paaseitjes gedaan in bijpassende kleuren.
Zag ik toevallig liggen in de supermarkt.
Van het schudmateriaal heb ik 2 kleuren gebruikt.



Hieronder alles uit de webwinkel:













Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends