Gefeliciteerd...gemaakt voor Kreatrends

 En dan hier de tweede creatie / variatie met de pop up mal van Precious Marieke.

Hier heb ik de mal aan 1 zijde gebruikt.


En......ik heb er een schudgedeelte in gemaakt.
Eerst heb ik de bloemen stansen die erbij zitten uit wit en groen gestanst.
Deze heb ik een beetje verspringend op elkaar gelegd.
Bij de kleinste bloem word er ook een binnen rondje uitgestanst.
En hier heb ik het schudgedeelte in /mee gemaakt.
Omdat het best priegelen wordt met foam tape heb ik het onderstaande gebruikt.
Ik heb dit 8 x uitgestanst maar 6 x is ook genoeg.
De 8 buitenste cirkels heb ik op elkaar geplakt en 
dit met een stukje mica onder de witte bloem.
Vullen met schudmateriaal en een dichte bloem erop plakken.

Verder kun je hem naar eigen inzicht versieren.
Dit is mijn uiteindelijke resultaat.






Hieronder alles uit de webwinkel op en rijtje en weer doorgelinkt.
Heb je nog vragen ... stel ze gerust!












 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......