Trouwdag.... gemaakt voor Kreatrends



Vandaag een kaart met de prachtige mal Anjas-elegant-circle-with-hearts van MD.
Dat hij mooi is voor trouwkaarten dat is te zien want hij is al heel vaak gemaakt.
Ik heb er ook een trouwkaart me gemaakt alleen een andere vorm.
Een omgekeerde easel.
De kaart is 15 cm x15 cm die heb ik dubbel gevouwen en dan 1 kant rillen op 8 cm en die terug vouwen. Met de cirkel die bij de stans zit heb ik het plaatje uitgestanst en de cirkel waar de kaart tegen steunt.
De 2 cirkels lijken wel kant en van de bovenste heb ik de punten wat naar voren gebogen. Hij is niet moeilijk om te maken.
Ik zal hieronder alles wat ik gebruikt heb op een rijtje zetten en doorlinken naar de webwinkel.















 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends