zondag 26 mei 2024

Een schilderspalet vol kleur....gemaakt voor Kreatrends

 Wat is deze serie toch leuk om mee te werken en wat een mooie kleurtjes.
Daar houd ik wel van.


Ik heb alle kleurtjes uit het pretty paper bloc over the rainbow gebruikt.
Omdat het dubbelzijdig is , kun je beide zijden gebruiken.
De ene kant is patroon en de andere kant effen.
En alle kleurtjes passen weer erg mooi bij elkaar.
Het palet is een craftstencil.
Dus gewoon langs  de randjes met je potlood en uitknippen.
De cirkels heb ik met een snijmal gedaan die de zelfde 
grootte heeft als de cirkels in het stencil.
Ook de enemaldots passen er perfect bij.
Het lijken zo net waterdruppels.
De tube en een gedeelte van de kwast heb ik uit zilverkarton gestanst.
Ik zal hier onder alles op een rijtje zetten en doorlinken naar de webwinkel.












 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss