Lente ...gemaakt voor Kreatrends

 Afgelopen week heb ik je al 2 creaties met deze gave pop up mal laten zien.
En dan is hier de derde zoals beloofd.


Bij deze kaart heb ik de bloemen naar binnen laten wijzen.
Op de onderste foto kun je zien hoe ik de mal heb neergelegd.
Even meten waar je ze wil hebben zodat je bijvoorbeeld 
net als ik dit borduursel er tussen kunt doen.

Zo zie je maar dat er met 1 mal heel veel mogelijkheden zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties met deze mal.


Als je de zijflappen naar achteren vouwt kan hij met gemak in een grote envelop


Ik zal hieronder alles nog even op een rijtje zetten en doorlinken naar de webwinkel.





Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......