Babyboy

Dank jullie voor alle leuke reacties op de vorige blogpost.

Er werd me gevraagd of ik weer een kraamkadootje wilde maken.
Een eierdoosje met sokjes.



Ze zijn zo leuk om te maken.
Deze keer heb ik het doosje wit geschilderd met acrylverf.
En stoere sokjes met auto's erin gedaan.


Ja en dan is het een kwestie van äankleden".
Dit keer met een wat ouder plaatje van Elines babies.
En sterren gestanst in verschillende groottes.


Strikje , tekstje, rammelaartje , flesje.


Aan de binnenkant voetjes.



En zo is het kadootje klaar.

Leuk dat je langs kwam.




Reacties

  1. Wat een lief cadeautje is dit zo. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en het is een leuk idee om het cadeautje zo te verpakken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en leuk versierd!
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, afval hergebruiken als cadeau verpakking...TOP
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, zo'n eierdoosje met sokjes. Dat ga ik onthouden. Ik kreeg weer een loterij toen ik op reactie geven klikte. Gek toch! Maar gelukkig lukte het op dat weg te klikken en toch een reactie te geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie creatie met het eierdoosje .
    Leuk met de stoere kousjes erbij heel leuk idee .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends