Voetbal

Dank jullie voor alle leuke reacties op de vorige blogpost.

Eind juni was onze jongste jarig en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Meneer is gek op en gek van voetbal.
Deze schoenenmal is wel ontzettend leuk om daarvoor te gebruiken.




De bal heb ik gemaakt met een embosfolder met snijmal. 
En deze heb ik met een cirkel mal weer uitgesneden.

DF3404 Embossingfolderen snijmal chickenwire 
Deze embosfolder met mal heb ik ervoor gebruikt.
Dus eerst een stuk wit embossen en met een cirkelmal of cirkelsnijder uitsnijden.
met met de snijmal die bij de folder zit , zwarte hexagon uitsnijden en die op de bal plakken.





Reacties

  1. Wat een gave kaart! Mooi hoe je de voetbal hebt gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk geworden...een echt voetbalkaart.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave voetbalkaart Giny. Dank voor de uitleg hoe je een voetbal kunt maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en stoer deze jongenskaart ..en zeker een schot in de roos als hij van voetbal houdt ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends