Heerlijke lavendel

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mijn vorige post!!!

Dit keer maar weer eens een geborduurde kaart.
Ik ben gek op lavendel.... dat ruikt zo lekker!!!


Ik heb een doos vol met borduurpatronen en daar heb ik deze uitgezocht.
Die vind ik er wel mooi bij passen.
De cirkel eronder is de viewmastermal, waarvan ik het
 geemboste gedeelte beinkt heb.
Het plaatje en de achtergrond komen uit een blokje waar alles voor een kaart inzit.
Ik heb alleen deze 2 onderdelen ervan gebruikt.


Leuk dat je bent langs geweest.


Reacties

  1. Mmm, heerlijke lavendel op je kaart! Met een prachtige borduurrand. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Het borduursel maakt hem compleet. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Gini. Leuk met het borduurtje. Blijft altijd leuk op een kaart. Mooi plaatje. Lavendel ruikt inderdaad heerlijk.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, jammer dat er geen geur afkomt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je er bij geborduurd hebt.
    Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met een leuk borduurwerkje erop.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart leuk met het borduurwerkje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends