En dan zijn ze ineens 30

Allereerst dank jullie voor jullie leuke en lieve reacties
op mijn kaartjes van de afgelopen weken.
Ik ben nu weer aardig bij ......




 Wat gaat de tijd toch snel he.
Voor je het weet hahahaha.
Eind oktober werd onze zoon 30.
Voor hem heb ik deze panda schuifkaart gemaakt.





Als je aan het touwtje trekt kont de tekst tevoorschijn.

Aan de zijkant heb ik sateprikkers op maat geknipt en met bloemetjes beplakt.
Zodat het een beetje op bamboo lijkt.



Zijn kadootje ingepakt in een doosje ....geeft wat leuker.






Reacties

  1. Een hele leuke schuifkaart voor de jarige job Giny. Ook het doosje ziet er feestelijk uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke schuifkaart. En het cadeautje is ook al zo mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie kaartje voor de jarige.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dan toch wat een leukerd.
    Leuk bedacht om de bamboe van satƩ prikkers te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends