Twinkel twinkel....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Vandaag is het tweede Kerstdag.
Genieten jullie er een beetje van?

Mijn beurt om een kaartje te plaatsen.
Ik heb gekozen om mijn kaartje te laten schitteren.
Sterren en sterretjes horen toch wel bij de kerst.


Voor mijn kaart heb ik een snijmal van Studio Light gebruikt.
Op het middelste gedeelte heb ik de cirkel met sterren
 van Craft Emotions gebruikt.
Deze heb ik in het geel en in het wit uitgestanst en 
daarna verspringend op elkaar geplakt.
Op de cirkel een plaatje van angel en Bears geplakt.
Wat vind ik ze leuk....jullie ook??
Ik heb 2 verschillende knipvellen gebruikt.
Op de ene staat een beertje die links gaat en op de
 andere een beertje die rechts gaat.
Als je snapt hoe ik het bedoel.

Bij de snijmal zit ook een cirkel die een grote en veel kleien sterren uitstanst.
Deze groet heb ik achter de beertjes gedaan met een geel sterretje in het midden.

Voor de rand heb ik een kerstslinger gebruikt.
Bij deze zit een heel dun ijzerdraadje.Ik heb hem door het bovenste
 en het onderste gaatje gedaan en aan de achterkant terug gevouwen.
Dit kun je op de onderste foto zien.
Daar kun je ook zien dat ik een standaardje aan de achterkant heb gemaakt.

Voor de tekst TWINKEL heb ik de punch board van We R Memory keepers gebruikt.







Hieronder alles wat ik gebruikt heb op een rij en doorgelinkt.
En met dit laatste DT kaartje van mij van dit jaar voor KREATRENDS
Rest mij jullie nog een schitterende jaarwisseling te wensen.
en tot in het nieuwe jaar.




We R Memory Keepers word punch board  Embossing Die Cut Stencil Essentials nr.115 STENCILSL115115633-0519 CraftEmotions Die - border rond magic stars     PB7057 Pretty Papers Bloc Eline's Snowflake kisses






Reacties

  1. Wat een schattige kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie vorm en heel mooi aangekleed.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart Giny!
    Een mooie afsluiter voor dit jaar!
    Ik wens je een heel mooi, gezond en creatief 2020 toe.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends