Gezellige kerst....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Ik vind de kerst tijd altijd een erg gezellige tijd.
De versierde kerstboom met lichtjes in de kamer.
Kaarsjes aan her en der.
Bij mij staat de kerstboom al, ik zet hem altijd na sinterklaas neer.
En dan zo af en toe schuif ik er een kadootje onder.
Zodat er tegen de kerst voor alle gezinsleden iets ligt.


Met de november collectie van Marianne Design 
kun je ook hele gezellige kaartjes maken.
Met de lichtjes bijvoorbeeld.
Weer een super leuke mal om mee te werken.
Net zoals de ster zoals hieronder.


LR0632 Creatables Gate folding die - Crystal

Deze mal heeft een stippelrandje aan de zijrand waardoor je hem mooi kunt omvouwen.
Dus je neemt een stuk cardstock van 30 cm breed  en 15 cm hoog 
en je legt je mal met de snijkant op je papier.
Zodat de ster naar de zijkant wijst.
Dan snijd je hem uit en vouwt hem om.
Voor de andere kant heb ik een stuk cardstock genomen
 van 11 cm breed en 15 cm hoog.
Nu heb ik de mal met de punt van de ster tegen de zijkant gelegd
 zodat je langs de rechte kant 1 cm ruimte overhebt.
Als je hem hebt uitgesneden kun je deze rand omvouwen en 
met dubbelzijdig plakband aan de andere kant van de kaart zetten.
Nu heb je aan beide zijden een ster.
Ik heb de ster nog 2 x uit grijs en 2 x uit blauw gestanst
 en deze zoals je kunt zien in de vorm mee geknipt.
En dit op de grote ster geplakt.
De lichtjes heb ik uit meerdere kleurtjes gestanst en gewoon random opgeplakt.
Het plaatje heb ik op een ronde mal gedaan.
De tekst komt van het setje met het rendier.


Omdat de kaart uit zichzelf niet kan staan heb ik aan de achterkant 
een strook van 6,5 cm x 10 cm ......gerild op 3 cm en 7 cm.
En het zoals hieronder te zien vastgeplakt.



Ik heb met veel plezier dit voorbeeld gemaakt en
 hoop jullie hiermee wat inspiratie te hebben gegeven.

Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt.
Leuk dat je bent langs geweest. 
En van mij alvast hele gezellige kerstdagen.🎄




LR0632 Creatables Gate folding die - CrystalLR0592 Creatables snijmallen Doily duo  PB7057 Pretty Papers Bloc Eline's Snowflake kissesCOL1476 Collectables Eline's Rendier KerstHJSticky15mm sticky tape


VK9582 Knipvel Frozen ForestCR1486 Craftables Christmas lights by MarleenMemento Dew Drop inktkussen Lady Bug MD300    CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design


Reacties

  1. Heel mooi kaartje met de lampjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een plaatje van een kaart. heel mooi gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooi model, mooie kleuren, mooi plaatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart geworden. Het heeft wel een gezellig sfeertje.
    Heel mooi hoe je de mal van Marianne Design op je kaart he verwerkt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superkaart heb je gemaakt, heel mooi geworden.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends