Hoi Gini Wat edn mooie kaarten. Je wil het niet geloven ik heb ook net een stel van deze roosjes geborduurd wil vanmiddag de kaarten afmaken Heb er al papier bij gezocht. Ook een hele klus. Vind ik tenminste altijd. Vinnd het zo"n leuk roosje. Mijn kaarten worden ongeveer net zoals die van jou. GroetenTrijntje .
2 hele mooie beterschaps kaartjes Giny ...vooral die geborduurde vind ik heel mooi...
BeantwoordenVerwijderengroetjes Rosina
Dank je wel
VerwijderenHoi Gini Wat edn mooie kaarten. Je wil het niet geloven ik heb ook net een stel van deze roosjes geborduurd wil vanmiddag de kaarten afmaken
BeantwoordenVerwijderenHeb er al papier bij gezocht. Ook een hele klus. Vind ik tenminste altijd. Vinnd het zo"n leuk roosje. Mijn kaarten worden ongeveer net zoals die van jou.
GroetenTrijntje .
Ja, die roosjes zijn zo leuk om te maken.
VerwijderenBen benieuwd naar jouw uitvoering...ik zal je blog in de gaten houden.
Wat mooi zeg vooral de roos! Prachtig!
BeantwoordenVerwijderenx
Diana
dank je wel
VerwijderenWat een prachtige kaartjes! Nog bedankt voor je reactie op mijn blog!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Trudy