Sluit je ogen en doe een wens.... mijn DT bijdrage voor Kreatrends.

Hoi creatievelingen.

Ik ben nogmaals aan de slag gegaan met de studio Light mal.
Dezelfde als 2 weken geleden.
Alleen heb ik deze gebruikt zoals je hem standaard zou gebruiken.

En met de super gave wensput van Marianne design was het
 niet zo moeilijk om nog een creatie te bedenken.


De basiskaart heb ik zoals je ziet aan 2 kanten beplakt.
En ik heb er een band omheen gedaan zodat het mooi blijft zitten.
De band "aangekleed" tekst en lieve heersbeestjes.
En als je hem opendoet ......dan zie je het onderstaande.

De foto is ietwat donker geworden , daarom nog een keer de put van dichtbij.
Zodat je kan zien dat er "stenen" geƫmbost zijn .
Het effen groen en het effen blauw dat is de achterkant van het dessinpapier.
Dit is dubbelzijdig en zo heb je de juiste bijpassende kleur.
De klavertjes 4 heb ik op een grasrandje van craft emotions geplakt.




En dan kun je de kaart aankleden naar eigen idee.
Dit is mijn uitvoering!!!
 Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Wil je lekker zelf kijken in de webwinkel, klik dan HIER.



CR1540 Craftables snijmallen Wishing Well by MarleenCR1539 Craftables  Punch die Lucky STENCILSL398 - SL Cutting Die Cardshape Doily Essentials nr.398115633-0258 Craftemotions snijmal grasrand weidebloempjes
  PK9174 Pretty Papers Bloc SpringtimeMemento Dew Drop inktkussen Cottage Ivy MD701CS1078 Clear stempels  Wensen by Marleen




 


Leuk dat je bent langs geweest en wie weet tot de volgende keer.


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends