Vrolijk pasen.... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Ik ben aan de gang gegaan met het leuke mandje van Marianne Design.
En de mooie bloemen.

En omdat het bijna Pasen is heb ik er een paas bloemenmand van gemaakt


De basiskaart is 27cm x 13,5 cm, deze heb ik dubbelgevouwen 
en 1 kant weer terug gevouwen.
De smalle strook is 4 cm x 27 cm.
Deze heb ik precies contra gevouwen.
Als je goed naar mijn kaart kijkt snap je wel wat ik bedoel.
Voor de achtergrond heb ik het nieuwe lente dessinpapier gebruikt.

De bloemen heb ik uit linnenkarton gestanst en
 door het stansen zit er gelijk al een nerfje op de bloem.
Dit kun je op de onderste foto goed zien.
Het mandje heeft losse hengsels die ik vastgezet heb met splitpennetjes.
Maar door de bloemen zie je ze niet meer.
En ik heb de mand met 3d foam opgeplakt.
Zo staat hij iets van de kaart af.
Daarna heb ik de bloemen er met een lijmpistool opgeplakt.

De bloemen heb ik gekleurd met memento inkt.
En elke bloem heb ik een groen splitpennetje gegeven.
Marianne Design heeft ook leuke paassteker die heb ik ook verwerkt in mijn paas mand.
Wat swirls en wat meeldraadjes hier en daar.
Verder heb ik nog een konijntje en een vrolijk Pasen stempeltje gebruikt.






Ik hoop je een ideetje te hebben gegeven.
Hieronder zal ik alles nog even op een rijtje zetten en 
gelijk weer doorlinken naar de webwinkel.

Rest mij nog jullie fijne paasdagen te wensen!!



LR0703 Creatables snijmal Anja's HyndrangeaLR0702 Creatables snijmal Wicker BasketLR0590 Creatables snijmallen Easter pins  PK9174 Pretty Papers Bloc Springtime


Meeldraden- pearl nude       115633-0520-Craftemotions-snijmallen-swirls-4-stuks     


Memento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707  Memento Dew Drop inktkussen Summer Sky MD604  Memento Dew Drop inktkussen New Sprout MD704



Leuk dat je bent langs geweest!!!


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends