Van Harte

 Voor mijn DT kaartje voor Kreatrends heb ik de borduurmal Daisies gebruikt.

En ik heb geborduurd met lekker zoete kleurtjes.

DMC nrs. 368-3689-961


De binnenkant van de flappen heb ik bedekt met een extra stukje 
wit papier om de borduursteken te verbergen.
Even kijken hoe je de voorkant hebt uitgestanst en dit doen je dan 
nogmaals met de rand en zonder de mal met gaatjes.
Het vlindertje heb ik uit 2 kleuren gestanst en op elkaar geplakt.
de tekst ook uit 2 kleuren en verhoogd op geplakt.
Een dubbele strik erop , pareltjes in de bloemhartjes.
Het plaatje met de duifjes ook op 2 kleuren papier geplakt.
Ieder een halve cm groter als de vorige.
Een smal randje dessinpapier op de paneeltjes.


Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt.
Is er iets niet duidelijk ...vraag het gerust in de reacties.



















Bedankt dat je bent langs geweest en graag tot een volgende creatie


Reacties

  1. Prachtige kaart Gini . Dit model staat ook nog op mijn lijstje om te maken. Leuke borduurmal Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Gini. Leuk modelletje ook zo met dit mooie borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends