Geboren ....een dochter ..mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Ik ben aan de slag gegaan met de mooie ronde tekst cirkel "geboren".
Deze keer heb ik hem verwerkt op een kado doosje.


Het doosje is gemaakt met behulp van een DDBD stencil.
Dus eerst de basis uittekenen op wit of de kleur die je als basis wil.
Daarna de kleinere dele uittekenen op dessin papier.
Uitknippen, rillen en in elkaar zetten.



Op het staande gedeelte heb ik de tekst cirkel gedaan.
Die heb ik uitgestanst uit dessinpapier van de pretty paperset
"Hoera een meisje"
Hierop heb ik een witte cirkel gedaan en hierop de baby van Eline's collectables


De ovaal die ik heb uitgesneden uit het dessinpapier heb ik in heb doosje geplakt.
Voordat ik het doosje dicht heb gevouwen, anders kun je er niet meer gemakkelijk bij.
Daarna heb ik er nog wat voetjes opgeplakt en een bloem met wat swirls.
Tussen het dessinpapier en de basis heb ik een laagjes mica gedaan zodat er een venstertje zit.
Jammer genoeg niet goed te zien op de foto's


In het doosje heb ik 2 kleine sokjes gedaan en op de achterkant een envelopje.
Hierin zou je bijvoorbeeld een kadokaart kunnen doen of een briefje.



Ik heb met veel plezier deze creatie gemaakt.
Hieronder zet ik alles wat ik gebruikt heb en het staat doorgelinkt naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest.

  










Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends