Bloemen en Libellen gemaakt voor Kreatrends


Ik ben aan de slag gegaan met de mooie mal van Jeanines art uit de serie Butterfly flowers.
Alweer een super leuke mal om mee te werken.
De basiskaart is de breedte van een A4 dus 29,8 cm.
De hoogte is 12,5 cm.
Van beide zijkanten af heb ik gerild op 8 cm en 10 cm.
Op de 8 cm heb ik de mal van Jeanine gelegd en uitgestanst.
Dit aan weerskanten.
Dan houd je een middenstuk over van ongeveer 9,7 cm
Daarna heb ik het groene papier 4 mm kleiner gesneden.
En het roze papier weer 4 mm kleiner als het groene.
2 groene en 2 roze cirkels gesneden en het roze papier 
geembost met de embosfolder daisies.
Het witte vierkant onder het plaatje heb ik ook geembost
 maar dit is niet zo duidelijk te zien.
Her en der heb ik de prachtige libellen geplakt.
Waarvan ik de vleugeltjes heb uitgestanst uit vellum 


Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en weer doorgelinkt.
Leuk dat je langs geweest bent.












 

Reacties

  1. Erg mooi gemaakt en wat een leuk idee om de vleugels met vellum te doen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends