zeg het met bloemen en pootjes gemaakt voor Kreatrends

 




Wat vind ik dit een leuke mal.
Je kunt hem met alle leuke diertjes van Eline combineren volgens mij.
Ik heb dit keer het hondje gebruikt.
En de mooie veelzijdige bloemenset van Marleen doet het hier ook erg leuk bij.
Het kleine cirkeltje met de pootjes heb ik binnen in de kaart gedaan.
Maar die kun je natuurlijk ook weer op een andere kaart doen.
Ik heb op deze kaart geen tekst gedaan.
Zo blijft hij lekker rustig maar het kan natuurlijk wel.
Deze kaart is niet moeilijk te maken.
Eigenlijk is het een kwestie van alles uitstansen en alles zo neerleggen
 totdat je tevreden bent en dan opplakken.



Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie creaties en/of ideetjes met deze mal.
Laat het eens weten in een reactie!!
Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en doorgelinkt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends