Van Harte ...gemaakt voor kreatrends

 Ik ben aan de slag gegaan met de lavendelstans en het ovale label.
Voor de lavendel heb ik het prachtige fluweelpapier gebruikt.
Niet heel goed te zien maar wel lekker zacht en vol van kleur.
Toen ik de stans kreeg in mijn DT pakket wist ik gelijk dat ik 
er een kaart en een kadootje mee wilde maken.

Het kadootje komt morgen op het blog.
Ik heb de stanst 2x uitgestanst zodat je meerdere bloemetjes krijgt .
En 1 van de bloemetjes heb ik binnenin geplakt.
De tekst op de label heb ik met embospoeder bewerkt.
Verder heb ik wat strass pareltjes her en der geplakt.
Ik hoop je dat je wat inspiratie hebt op gedaan en misschien 
kom je morgen terug om het kadootje te zien?


Hieronder alles uit de webwinkel:



https://www.kreatrends.nl/PK9132-Pretty-Papers-Bloc-La-Provence-Marianne-Design-%7C-hobbyshop









 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......