Zonnige zonnebloem ...gemaakt voor Kreatrends

We gaan alweer richting de herfst maar eerst 
nog even genieten van een heerlijke nazomer.
En dat straalt deze kaart ook wel een beetje uit vind ik.


Ik heb hiervoor de prachtige zonnebloem stans van MD gebruikt.
Hij is 2x uit geel cardstock gestanst , uit een lichte en een donker gele.
Het hart van de bloem heb ik uit kraftpapier gestanst en 
deze geëmbost met een embosfolder dots.
Op de bloem heb ik mrs. Autumn gnome verhoogd opgeplakt.
Bij deze stempel zit ook een snijmal zodat je hem na het inkleuren kunt uitstansen.
Super handig.
Ik heb de stempel ingekleurd met alcoholmarkers.
Zaterdag komt er nog een creatie met de zonnebloem op het blog ....
dus als je nieuwsgierig bent zie ik je zaterdag terug?



Hieronder alles op een rijtje uit de webwinkel:





(ik heb iets kleinere dots gebruikt maar dit is een mooi alternatief)


 

Reacties

  1. een leuk en lief kaartje maakte jij voor deze zonnige dag,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Mooi hoe je de zonnebloem 2x uitgestanst hebt, zo geeft het schaduw en komt de bloem meer tot leven. En de Gnome is ook zo lief. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......