Zonnebloem kadootje...gemaakt voor Kreatrends

  En dan vandaag de andere creatie met de zonnebloem.
Toen ik de mal zag had ik gelijk al dit idee ermee.
Je kunt hier elk potje voor gebruiken als het binnenrandje
 van de gele bloem maar op het dekseltje valt.
Anders kun je hem niet vast zetten.
Ik heb een jampotje hiervoor gebruikt.
Verder is het heel simpel.
Je stans de bloem weer 2 x uit en plakt ze verspringend op elkaar.
Het midden heb ik hier ook weer uit kraft gestanst en ook weer met de dots geëmbost.
Langs het randje van het dekseltje heb ik een lintje geplakt net als om het potje heen.
Hierop een strikje en daarachter nog een blaadje.
 Tekst kun je er achteraf altijd bovenop plakken of met een touwtje 
om het halsje en dan een label eraan met tekst,
Mogelijkheden genoeg.
Ik heb er geen tekst nog op of aan omdat ik nog niet weet of het voor
een verjaardag of beterschap of iets anders is.
De snoepjes erin zijn boterbabbelaars.

Hieronder alles wat ik heb gebruikt en zoals je gewend
 bent doorgelinkt naar de webwinkel.



https://www.kreatrends.nl/DF3447-3D-Design-folder-polka-dots
dit is een alternatief voor de dots die ik gebruikt heb


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......