Een winters kaartje ...gemaakt voor Kreatrends

 Voor deze creatie heb ik ook weer de  
Jenine's art collection vintage christmas gebruikt.
Deze keer een slimlinekaart.
Ik had een kaart van 21 cm x 20 cm.
Deze heb ik gerild op 10 cm en tegen deze rillijn heb 
ik de randmal gelegd en uitgesneden
Hierachter heb ik mica uit de vintage collectie geplakt .
Een strook van 10 cm.
Op de onderrand heb ik een donkerblauwe rand van 2 cm 
gedaan en hierop een witte rand van 1,5 cm.
De witte rand heb ik geembost. 
Ook dit mica heeft een opdruk waardoor je weer 
een leuke doorkijk naar de achtergrond hebt.


Misschien heb ik je op en idee gebracht?
Hieronder alles wat ik heb gebruikt uit de webwinkel:










 

Reacties

  1. deze is leuk geworden ! mooi kaartje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi , ook je vorige kaart , top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt. Heel apart met het bedrukte mica.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor weer een fantastische post. Jouw expertise komt schitterend naar voren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......