Lekker op pad met zijn allen.....gemaakt voor Kreatrends

 

Ik heb weer een tafereeltje gemaakt met de boxcard.
Hij blijft leuk om mee te werken.
Dit keer een kerst tafereeltje.


Ook hier voor doe je hetzelfde als bij de halloween boxcard.
Je stanst verschillende dingen uit en je bouwt je scene op .
Ik heb hier weer 2 stroken gebruikt maar je kunt er ook 1 gebruiken of 3.
Het is maar net wat je leuk vind.
Als venster hebt ik het mica van de jenine vintage christmas gebruikt.
Deze zijn bewerkt en geven dus een leuk effect.
De bomen en hertjes enz. zijn ook uit dezelfde collectie.


Hier nog even een foto van het grote hert wat meer naar achteren staat.
Misschien heb ik je nu op een idee gebracht.

Hieronder alles wat ik gebruikt hebt uit de webwinkel.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......