Roses are .......Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Red.......... nou in dit geval roze, verschillende tinten roze.

Ik ben aan de slag gegaan met de grote borduurmal van Marianne Design.
Op pinterest heb ik dit borduurpatroon gevonden.
Het is zo leuk om te doen kruissteken borduren en je kunt er zoveel kanten mee op .
Er is genoeg te vinden op internet qua patroontjes.
En dan even tellen hoeveel kruisjes je horizontaal en hoeveel je verticaal nodig hebt.
en dan kijken of dat in je "mal "past.
Voor de 2 smalle gedeeltes heb ik de mal dus nogmaals uitgestanst.
En er toen 2 repen vanaf gehaald.
Als je precies langs de gaatjes snijdt krijg je een klein randje.
Als je goed kijkt kun je dat links zien( bij roses) dat het langs de gaatjes is gesneden.


Voor het tussenrandje heb ik mijn eigen fantasie gebruikt.
En de letters ook.... 


Om het geheel nog wat aan te kleden heb ik 2 vlinders erbij gestempeld.
Ik zal hieronder alles op een rijtje zetten en doorlinken naar de webwinkel.
Hopelijk heb je wat inspiratie op kunnen doen.
Heb je nog vragen ...laat ze horen....

Leuk dat je bent langs geweest.





TC0880 Tiny's Dragonfly stamp & die set  CR1530 Craftables Cross stitch XXLMemento Dew Drop inktkussen Rose Bud MD400LKK-4K01 Linnenkarton - Vierkant - Wit










 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends