Valentijn.....Mijn Dt bijdrage voor Kreatrends

 

Gisteren was  het valentijnsdag en 
een mooie reden om jullie deze creatie te laten zien.
Er is een leuk hartjes kaart van DDBD uitgekomen
 die je heel mooi voor een valentijnskaart kunt gebruiken.
Maar natuurlijk ook voor vele andere gelegenheden.


Er is ook een pracht paperbloc van Marianne Design genaamd Honeymoon
 die je er goed voor kunt gebruiken.
Verder heb ik met de ronde borduurmal en de hartjes borduurrand de kaart afgewerkt.
Op  de ronde mal heb ik een roos geborduurd en de hartjes met 2 verschillende kleuren.
Dat geeft wel een leuk effect.




Op de linkervoorkant de letters LOVE geplakt.
Ik heb hieronder een link gemaakt naar alle alfabetten in de webwinkel.
Zodat je zelf een keuze kan maken .
Degene die ik gebruikt heb die is er nl niet meer.
Maar er zijn vele anderen die ook mooi zijn.
De hartjes rand heb ik uitgestanst en omgetekend en uitgeknipt,
want hij snijd alleen de gaatjes uit.
En ik wilde hem op deze manier gebruiken.


Als je goed kijkt zie je op het linkerhartflapje en onder de letter V 
een klittenbandrondje zitten.
Hiermee blijft de kaart gesloten.

Hieronder de roos nog wat duidelijker in beeld.




Hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven.
Leuk dat je bent langs geweest.
Een fijne valentijnsdag .

Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.


470.713.846 Dutch Doobadoo Card Art Hearts  CR1465 Craftables snijmal Cross stitch circle  CR1531 Craftables Cross stitch border hearts    LR0697 Creatables snijmallen BlossomLR0608  Creatables snijmallen Anja's Vertical Folding die - Rectangle


Alfabet


PB7060 Pretty Papers Eline's Honeymoon - 4





Reacties

  1. Heel mooi model! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi!!!!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje Giny, prachtige borduurtjes erop...KNAP gedaan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends