Doorkijk kerstkaart....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Vandaag nog maar eens een kerstkaart...zo krijgen we al een aardige voorraad.
En weer ben ik met de history of Christmas serie van Amy Design aan de gang gegaan.
Ditmaal met het raam.
Er hiermee heb ik een soort van doorkijk gemaakt.


De kaart bestaat uit 2 delen.

1 gedeelte is 21,5 cm x 13,5 cm.
Deze ril je op 2-4-7,5 - 19,5 cm.
Op het vierkante midden gedeelte plak je een vierkant dessinpapier van 13 cm x 13 cm.
Uit het midden van dit gedeelte stans je het raam.
Zodat je het juiste formaat vierkant uit je kaart hebt.
Even kijken in welke kleuren je de onderdelen wil,
dan stans je alle onderdelen uit die kleuren.
Dus ook het raam.
Dan kijk je even hoe je het raam en de gordijnen wil hebben en plak je dit op elkaar.
Aan de randen van het gordijn aan de achterkant heb ik kleine stukjes foamtape geplakt
en dit geheel heb ik op het uitsneden vierkant geplakt.
Nu komt het iets naar voor.

Het andere gedeelte is 17,5 cm x 13,5 cm
Hier heb ik in het midden dessinpapier gedaan van 13 cm x 13 cm.
en hierop een plaatje opgewerkt in 3d.
Dit heb ik ter hoogte van he open raam geplakt zodat je het kunt zien.

De voorkant van de kaart ook nog voorzien van een 3d tafereeltje.
En her en der wat sneeuwsvlokken van de ADD10244.



Ik heb geprobeerd om de creatie  zo duidelijk mogelijk op de foto te zetten.
Maar hij is toch nog een beetje donker gebleven.

Ik hoop dat de uitleg duidelijk is .
Als je iets niet snapt vraag het gerust.

Misschien heb je wel weer inspiratie opgedaan en wil je ook aan de slag 
met deze leuke kerstserie van Amy.

Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Leuk dat je bent langs geweest.


ADD10243 Dies - Amy Design - History of Christmas - Window with Curtains.jpg  ADD10244 Dies -Amy Design - History of Christmas - Christmas Landscape.jpg  CD11687-HJ19601 3D Cutting Sheet - Amy Design - History of Christmas - Christmas Lanterns.jpg ADPP10040 Paperpack - Amy Design - History of Christmas.jpg
220780 Metallic karton zilver A4  MM1631 - Art stamps Hallo HerfstMemento Dew Drop inktkussen Rhubarb Stalk MD301  






Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends