Fijne Feestdagen....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Bij de serie History of Christmas zitten 2 mooie randmallen in 1 set.
Met 1 van deze randen heb ik onderstaand kaartje gemaakt.


Ik heb een stuk cardstock genomen van 20 cm x 12,5 cm.
Daarna heb ik de kaart gerild zodat ik rechts een vierkant heb van 12,5 cm x 12,5 cm.
Daarna heb ik op het rechtergedeelte aan de goede kant van de kaart
 de randmal geplaatst en uitgestanst.
En dan krijg je bovenstaand resultaat.
Daarna heb ik de rest van het cardstoch uitgesneden en
 het borduurpatroontje geprikt en geborduurd.
Ook op deze kaart heb ik de sneeuwvlokken van ADD10244 gebruikt.
Het plaatje in 3d opgewerkt.
De tekst fijne feestdagen heb ik met versamark gestempeld en
 met embospoeder bestrooid en verwarmd met de heatgun.



Ik hoop dat je wat inspiratie hebt opgedaan.
Hieronder alles uit de webwinkel staat weer op een rijtje en doorgelinkt.

Leuk dat je bent langs geweest en graag tot de volgende creatie.





ADD10247 Dies - Amy Design - History of Christmas - Lacy Christmas Borders.jpgADD10244 Dies -Amy Design - History of Christmas - Christmas Landscape.jpgSB10567 3D Push Out - Amy Design - History of Christmas - Christmas Window.jpgSTDOBG10025 Stitch and Do- garenkaart Holly Jolly Yvonne Creations   STDOBG10027 Stitch and Do Garenkaart Winterfun Precious Marieke



PMA4012000E heat tool pink eur..jpg390109 MBoss embossingpowder Gold    CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design   MM1631 - Art stamps Hallo Herfst



Tsukineko VersaMark Watermark stamp pad

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends