Eucalyptuskrans....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Er is van Craft Emotions een hele mooie eucalyptuskrans.
Daar heb ik onderstaande kaart mee gemaakt.


Ik heb de krans 1 x uitgestanst maar de takjes die er bij zitten ,
meerdere malen.
Verder heb ik takjes met sterretjes en een soort sprietjes gebruikt.
Eerst heb ik het plaatje met de vogel rond uitgestanst.
Dus een cirkel net zo groot als de eucalyptuskrans.
De krans op het plaatje geplakt en daarna her en der de takjes en blaadjes toegevoegd.
Net zo lang verschuiven totdat het naar mijn zin was.
Dat allemaal vast geplakt en als laatste de pompoms erop met wat lijm.
Dit op een bruin vierkant en dat zoals je ziet op dessinpapier.
Het dessinpapier heb ik scheef geplakt, ik vond dat wel een leuk effect geven.
En dat weer op de basis kaart waar ik ook dessinpapier op gedaan heb.
Alle randjes heb ik beïnkt .
In alle hoekjes nog wat plakparels.

En weer een creatie klaar.
Je kunt hem voor van alles gebruiken , dus de tekst komt er later op.
Of niet......Het kan ook aan de binnenkant van de kaart.

Misschien heb je weer een leuk ideetje opgedaan.
Hier onder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest en raag tot de volgende creatie!!






115633-0450 CraftEmotions Die - border rond Eucalyptus.jpg   115633-0223 Snijmal 2 takjes met sterretjes   115633-0229 CraftEmotions Die - bessen takjes Card   PK9145 Pretty Papers bloc Beary CuteCA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design    MB1097 knipvel Mattie's mooiste Birds in winter.jpg



Pompons wit 1,27 cm - Vaessen

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends