Ik zie sterretjes...... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Wat een leuke hartmal met de sterretjes van Craft Emotions.
Op het moment dat ik hem zag wist ik wat ik er mee wilde gaan doen.
Combineren met de rans met sterretjes.


Ik heb als basiskaart donkerblauw van 30 cm x 10,5 cm,
dubbelgevouwen 15 cm x bij 12 cm.
Het witte gedeelte was 15 cm x 10 cm.....hier heb ik op de zijkanten de randmal gelegd.
Deze snijd alleen het sterrengedeelte uit dus blijft de rest zitten .
En krijg je bovenstaand effect.
Dit plak je op de basiskaart.
Op het witte gedeelte zit een blauw stuk van 10cm x 9,5 cm.
Deze heb ik geembost wat jammer genoeg niet goed te zien is.
Maar als je goed kijkt kun je de "stippen" zien.



Opgeplakt met foamtape zodat het er verhoogd opzit.
Hierop heb ik het hart geplakt.
De vogeltjes heb ik met de zelfde mal uit gestanst en 
op het losse middenhart geplakt.
Met het stansen snijd hij namelijk het hart er uit.
Door het op elkaar te plakken en er weer in te plakken past het precies
 en hoef je niet zo te passen en te meten.šŸ˜‰
Nog wat plakpareltjes en klaar!!!!!

Omdat de kaart donkerblauw is leek het mij wel handig om er een wit gedeelte in te plakken.
En die met de randmal nog even te bewerken.



Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.
Hieronder alles nog even op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Leuk dat je bent langs geweest en graag tot de volgende creatie.





CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design   115633-0287 CraftEmotions Die - Border recht magic stars Card.jpg   115633-0449 CraftEmotions Die - border hart magic stars Card.jpg   MB1097 knipvel Mattie's mooiste Birds in winter.jpg  DF3455 Designfolder Marjoleine's dots


Hobbyjournaal - Foam tape - 0.5 mm  


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends