Een (schud)kaartje voor jou ....gemaakt voor Kreatrends

Deze keer heb ik een schudkaart gemaakt met de tekst cirkel.


Er zit bij de tekstcirkel ook een gewone cirkelsnijmal.
hiermee heb ik de opening gemaakt.
Er zijn mooie schudvensters van MD die hier dan weer inpassen.
Onder het schud gedeelte heb ik een plaatje van Mattie gedaan.
Die zijn ook altijd zo mooi,
Ik heb het witte gedeelte van de achtergrond geƫmbost .
Wat bloemetjes, pareltjes en een strikje.
En er is weer een creatie klaar.

Ik heb ander schudmateriaal gebruikt maar Hennie heeft ook
 erg leuk schudmateriaal in de webshop.

Hieronder alles uit de webwinkel:










  

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......