Het lijkt wel herfst.... gemaakt voor Kreatrends

Vandaag een easelkaart.
In mijn DT pakket zat dit supergave raam en ik wist meteen 
dat het een easelkaart moest worden.


Ik heb de stenen bewerkt met distress inkt aged mahogany,
die kleur past perfect bij mij basis kleur.
Achter het raam heb ik theo gezet.
Deze heb ik in grijs wit gemaakt .
Op de verpakking staan namelijk een eenhoorn en een stinkdier.
En dit is dus het stinkdiertje.
Ontzettend gave diertjes om te maken ook.
Het is even goed kijken wat je nodig hebt.
Sommige delen moet je meerdere keren uitstansen.


Ik heb er een herfstkaart mee gemaakt, past mooi bij deze tijd.
Gezellig met paddenstoelen.
Ik heb het stindiertje ook een paddenstoel in zijn pootjes gegeven.
En als je goed kijkt heeft de boef er een hapje uit genomen



Ik hoop je weer een idee erbij te hebben gegeven.
Hieronder alles uit de webwinkel:









 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......