Een krans met poinsettia's gemaakt voor Kreatrends

 Ik vertelde vorige week toch dat ik nog een creatie had met de poinsettia's.
Dit is hem geworden.
Ik heb een krans gekocht en een lichtsnoer van ongeveer 2 meter .
Het batterij gedeelte heb ik aan de achterkant vastgeplakt met een lijmpistool.
Zo heb ik ook alle bloemen vast geplakt.
Voor deze krans heb ik 2 soorten poinsettia's gebruikt.
Onder aan het bericht komt het lijstje weer te staan.
Ook heb ik wat hulstblaadje en rode pompoms gebruikt.
Misschien dat ik er nog wat kleine kerstballen op plak
 maar dat weet ik nog niet.
Misschien maak ik er dan gewoon nog eentje hahahaha.









Misschien heb ik je op een idee gebracht?
We komen graag bij je kijken hoor, laat het ons maar weten.

Alles uit de webwinkel:






Reacties

  1. Heel mooi en leuk zeg! Komt hij aan de voordeur te hangen?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......