Theo zet de bloemetjes buiten.... gemaakt voor Kreatrends













 Voor deze creatie heb ik Theo van Craftlab Friendz gebruikt.
Ik moest in het begin wel eerst een paar keer goed kijken,
want sommige onderdelen worden meedere keren gebruikt maar
 als je het eenmaal doorhebt dan is het zo leuk om in elkaar te zetten.

Dit is een kaartje naar een idee van Sam Calcott.
Het basis deel is 15 cm x 15 cm.
Hierop zitten 3 stroken van 4 cm x 20 cm,
deze ril je op 2,5 -5 - 15 - 17,5 cm.
Dan vouwen ---dalvouw , bergvouw , dalvouw, bergvouw.
En dan plak je de zijkanten op de basis.
En dan ziet het er als het goed is net zo uit als mijn creatie.
Alleen moet je hem dan nog wel versieren.

Ook hier heb ik weer de tekstcirkel gebruikt en wat bloemetjes.
En dan Theo erop , zodat die de bloemetjes buiten kan zetten.😁

Hieronder alles uit de webwinkel:









Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......